Antarktika
Objavljeno: 29. 02. 2024.U siječnju u našoj odgojno-obrazovnoj skupini nastavili smo s projektom “Put oko svijet” te smo se upoznali s Antarktikom. Čitali smo slikovnicu o pingvinu Gašparu pa nakon razgovora o pročitanome naše dojmove prenijeli na papir. O Antartici smo se upoznali na način da smo ju promatrali na globusu i atlasu, koje svakodnevno koristimo u našoj slobodnoj igri i vođenim aktivnostima. Budući da je pao snijeg, proučavali smo zimsku odjeću i obuću, razgovarali o snijegu te kako on nastaje, što sve od njega možemo napraviti i izradili svoj vlastiti iglo. U siječnju smo uz već dobro poznate pred čitalačke, matematičke, likovno-umjetničke, književne i stolno-manipulativne aktivnosti naglasak stavili na glazbeno-umjetničke i tjelesne aktivnosti pa smo tako za vrijeme vođenih aktivnosti išli u dvoranu i radili vježbe za razvoj grube motorike. Također i u sobi dnevnog boravka igrali smo natjecateljsku igru “Snjegović i kuglana”. U ovoj tjelesnoj aktivnosti usvajali smo: motoričke, emocionalne i socijalne vještine. Motoričkom vještinom jačali smo koordinaciju pokreta, emocionalnim vještinama usvajali osjećaj ugode i zadovoljstva koji nam je proužao ovakav način igre, a socijalnom vještinom učili kako pratiti smjer igre, poštovati pravila igre te čekati na svoj red. U glazbeno-umjetničkim aktivnostima upoznavali se s ritom, rimom i stvaranjem svoje vlastite melodije koristeći razne zvečke i udaraljke. Ovakav oblik aktivnosti djeci se dojmio pa su u svojoj slobodnoj igri u kojoj su se igrali u iglo-u donijeli udaraljke i zvečke te zajednički svirali.