Djeca iz Programa predškole u posjetu školi Miroslava Krleže

Djeca iz Programa predškole u posjetu školi Miroslava Krleže

Objavljeno: 05. 02. 2024.

Program predškole je važan program koji djeci koja nisu uključena u nijedan predškolski program, omogućuje kvalitetnu pripremu za školu. Suvremene spoznaje o ranom odgoju naglašavaju važnost izvanobiteljskog odgoja kao mogućnost unapređenja kvalitete života u cjelini, ali i neospornu činjenicu da je upravo predškolsko doba temeljno razvojno čovjekovo razdoblje u kojem se na specifičan način očituju i razvijaju osnovna obilježja, te njegove fizičke i psihičke mogućnosti. Programom predškole utječemo na cjelovit razvoj djeteta poštujući prava i potrebe, te različitosti i njihove mogućnosti.
Ove pedagoške godine u Program predškole koji se provodi kroz 250 sati uključeno je dvadeset sedmero (27) djece koja će po završetku istoga pohađati jednu od škola u Općini Čepin.
U radu sa predškolcima usko surađujemo sa mnogim vanjskim ustanovama a suradnja sa osnovnim školama od velikog je značaja za nas jer na taj način djeca i njihovi roditelji lakše prebrode prijelaz iz svijeta igre i bezbrižnosti u svijet odgovornosti, izvršavanja obveza bez odgađanja koje se vrednuju stupnjem uspješnosti, odnosno ocjenom.
Posjetili smo Osnovnu školu Miroslava Krleže, s kojom uz školu Vladimir Nazor ostvarujemo odličnu suradnju na dobrobit naše djece.
Dočekali su nas učenici iz 1A razreda sa svojom učiteljicom Renatom Klarić. Ispričali su nam svoja iskustva, zašto im je lijepo u školi, što rade… Zajedno smo pjevali, igrali se crtali. Sjedili smo zajedno s njima u školskim klupama i shvatili da je i ovdje lijepo i da ćemo nastaviti učiti, radovati se sa svojim prijateljima, dijeliti, smijati se – kao i u vrtiću. Naravno, sve će biti malo „ozbiljnije“ ali uz učitelje koji će nas voljeti i podržavati kao i odgojiteljice – samo nebo nam je granica.
Hvala još jednom našim prijateljima iz Osnovne škole Miroslava Krleže, a kako nam je bilo pogledajte u galeriji…

Učitelji imaju tri ljubavi: ljubav prema učenju, ljubav prema učenicima i ljubav prema povezivanju tih dviju ljubavi. – Scott HAYDEN