NASTAVAK PROJEKTA „PUT OKO SVIJETA“

NASTAVAK PROJEKTA „PUT OKO SVIJETA“

Objavljeno: 28. 02. 2024.

Prošlog tjedna smo u suradnji sa odgojiteljicama i djecom iz starije A skupine provodili aktivnosti vezane uz projekt „Put oko svijeta“ kojeg smo započeli početkom pedagoške godine.
Djeca su se za početak podsjetila što su do sada zapamtila o kontinentima i državama kroz društvene igre „Memory“, „Pogodi državu“ i „Pridruži zastavu državi na karti“. Kroz grafomotoričke i matematičke aktivnosti uočavali su sličnosti i razlike među zastavama, uočavali detalje, zbrajali i oduzimali…
„Putovali“ smo u Italiju, Francusku, Belgiju i Ujedinjeno kraljevstvo. Saznali smo da se u Italiji jede najbolja pizza pa su djeca u likovno-kreativnoj aktivnosti koristeći kolaž, karton, škare i ljepilo mogla izraditi svoju pizzu. Postali su i graditelji „Kosog tornja“ u Pizi pa su od kocaka raznih vrsta mogli napraviti svoju repliku kao i repliku Eiffelovog tornja i crkve Notre Dame koje smo „posjetili“ u Francuskoj. Kroz ove aktivnosti jačao se timski duh i osjećaj zajedništva i pripadnosti skupini, učili su se regulaciji emocija jer jer su im se građevine ponekad i rušile. Zajednički su pronalazili rješenja iako je bio bitniji sam proces nego rješenje, učili su se rješavanju nesuglasica i rješavali konflikte među sobom.
U Likovno umjetničkoj aktivnosti „Mona Lisa“ na jedan dan su postali poput Da Vincija, te su koristeći tuš i akvarel naslikali svoju sliku koju smo smjestili u naš „Louvre“ u hodniku vrtića.
U Belgiji smo pravili najfinije vafle koje smo i kušali a potom smo gledali u „kinu“ najpoznatiji belgijski animirani film „Štrumpfovi“.
U Velikoj Britaniji smo se vozili poznatim crvenim autobusom na kat do Kraljevske palače i Stonehengea. Nakon toga u likovno-kreativnim aktivnostima pastelama su slikali crveni autobus a na špatulama oslikavali vojnike iz kraljevske garde a svoj „Stonehenge“ su gradili od drvenih i plastičnih kocaka. U ovoj aktivnosti je također bio naglasak na timskom radu i zajedništvu kojeg smo kroz cijelo tjedne aktivnosti najviše poticale uz usvajanje novih informacija o pojedinim zemljama u našem kratkom „putovanju“.