THROUGH ENGLAND…

THROUGH ENGLAND…

Objavljeno: 29. 02. 2024.

Nakon karnevalskih i valentinovskih aktivnosti, naši Englezi započeli su svoje putovanje Europom, gdje dalje, nego u Ujedinjeno kraljevstvo. Tjedan smo započeli čitanjem slikovnice “Vuk koji je htio obići svijet” u kojoj su djeca prepoznale životinje kontinenta Australije i Antartike. Djeca su se kroz razgovor i proučavanje fotografija upoznali s izgledom države Ujedinjenog kraljevstva, zapamtili su da je glavni grad Ujedinjenog kraljevstva London.
Pokazujući fotografiju London Eye-a, neka djeca su rekla kako su se i oni vozili u “tom kotaču”. Kroz manipulativnu aktivnost slaganja dvokatnog autobusa ili duble Deckera , jednog od neprepoznatljivijih simbola Londona, djeca su naučila dijelove autobusa, a tijekom tjedna smo odradili i matematičku aktivnost popunjavanja plastificiranim likovima duble Deckera s brojem kojeg je kockica za bacanje pokazivala.
Jedna od znamenitosti Londona, za koju djeca nisu znala što je to, bila je telefonska govornica. Budući da neka djeca nisu znala što je to telefon, obogatili smo igračke u našoj sobi s dva telefona koja su djeci jako zanimljiva. Posebno im je zanimljiv telefon s brojčanikom koji se okreće. Telefoni se i dalje nalaze u sobi i svaki dan djeca obavljaju na njima bitne razgovore.
Djeca su zapamtila da u Engleskoj živi kralj Charles III. i da živi u velikoj palači koju čuvaju “vojnici”. Zajedno smo velikom plakatu Buckinghamske palače napravili otiskom svoji prstića svoju kraljevu stražu.
U centru građenja djeci su bile ponuđene drvene kocke i fotografije značajnih londonskih i engleskih znamenitosti te su djeca velikim kockama izgradili svoj vlastiti Big Ben, Stonehenge. Za izradu Stonehengea koristili smo glinamol.
Za kraj tjedna, naši Englezi organizirali su Tea Party, na kojoj smo ugostili i počastili čajem i keksićima naše prijatelje iz srednje vrtićke skupine Pilići. Nakon finog čaja i keksa, zajedno smo odgledali crtani film o najpoznatijem medvjediću koji je došao živjeti u London- medvjediću Paddingtonu.